Урок 6: Соціальні мережі та контент-менеджмент
Соціальні мережі стали невіддільною частиною будь-якої маркетингової стратегії. Вони дають бізнесам можливість бути ближчими до своєї аудиторії, а аудиторії — …
Соціальні мережі стали невіддільною частиною будь-якої маркетингової стратегії. Вони дають бізнесам можливість бути ближчими до своєї аудиторії, а аудиторії — …
Візуальний контент — це один з основних інструментів для залучення аудиторії. Зображення, відео, інфографіка та інші візуальні матеріали значно підвищують …
Копірайтинг є однією з основних навичок, яку має освоїти контент-менеджер. Написання текстів, що привертають увагу, здатне підвищити залученість аудиторії та …
Планування є важливим етапом роботи контент-менеджера, адже допомагає побудувати чітку стратегію та досягти цілей бізнесу. У цьому уроці розглянемо, що …
Контент-менеджмент включає роботу з різними типами контенту, кожен із яких має свої сильні сторони та особливості використання. Правильний вибір контенту …
Що таке контент-менеджмент? Контент-менеджмент — це процес планування, створення, редагування та управління різними видами контенту, який спрямований на досягнення певних …
У сучасному світі роль контент-менеджера стає дедалі важливішою. Це фахівець, що відповідає за створення та управління контентом, який привертає увагу …
Сьогодні SMM є популярною послугою. Зі збільшенням кількості користувачів соціальних мереж, компанії, приватні підприємці намагаються використовувати ці платформи для просування …
Viber став не лише популярним месенджером, але і платформою для спільнот і групових чатів. Запустивши Вайбер спільноту, ви маєте можливість об’єднати …
Розробка бізнес-плану для розкрутки майстра манікюру в Instagram може бути важливим кроком для створення успішного бізнесу в цій сфері. Ось …