Безкоштовні, навчальні онлайн курси з SMM та таргетингової реклами від “UT content” пропонують:
Для чого цей курс?
Відкрийте двері до успіху з нашим онлайн курсом для таргетологів та SMM-фахівців! Стати затребуваним фахівцем у сфері SMM та інтернет-реклами. Отримайте можливість працювати віддалено вдома в Інтернеті, у вільному графіку та отримувати гарну плату близько 30 000 гривень на місяць.
Ви навчитеся розробляти унікальні стратегії просування, створювати творчий контент для будь-яких соцмереж та сайтів, який приваблює клієнтів та приносить прибуток. Формувати вирви продажів, створювати лід-магніти та інше. Ви зможете створювати, налаштовувати та керувати рекламними компаніями через весь інтернет та за його межами, щоб збільшувати прибуток. Дізнаєтесь, як управляти рекламними бюджетами, аналізувати дані, підвищувати ефективність реклами. Отримайте неоціненні знання та навички, без яких неможливо працювати у сучасному світі.
Ми дамо вам інструменти та знання. Зробіть крок до професійного зростання та успіху.
Освоївши всі початкові знання, за бажання, ви зможете заснувати власний бізнес з нуля або скористатися масою пропозицій від провідних роботодавців.
Приєднуйтесь до IT-спільноти прямо зараз. Це в десятки разів простіше та дешевше, але не менш вигідно. Ви зможете спокійно працювати з будь-якої точки світу і при цьому добре заробляти!
Чого ви навчитеся?
1. Ви ознайомитеся з новаторськими та сучасними методами ведення бізнесу в Інтернеті. Дізнаєтеся про інтернет-маркетинг, діджитал-маркетинг і розробку маркетингових планів з розкрутки, просування, підвищення продажів в мережі, що включає: SMART-планування та розрахунок, SEO-оптимізацію, SMM-менеджмент, таргетингову рекламу в Google Ads, Facebook Ads, збір та аналіз даних для підвищення KPI
2. Аналіз даних: Ви навчитеся збирати та інтерпретувати дані про продуктивність рекламних кампаній та контент-стратегій у SMM.
3. Соціальні медіастратегії: Ви дізнаєтеся про всі нюанси створення разючого контенту та управління для різних соціальних платформ, що необхідно для зміцнення іміджу бренду, залучення нових передплатників та для підтримки взаємодій з наявною аудиторією.
4. Таргетована реклама: Ви дізнаєтесь, як точно визначати цільові аудиторії та створювати ефективні рекламні кампанії. Як робити рекламу краще та ефективніше.
5. Управління рекламними бюджетами: Ви вивчите стратегії оптимального розподілу бюджету для максимізації конверсій та економії витрат. Ви навчитеся проводити рекламні компанії дешевше, а значить прибутковіше.
6. Тренди та інновації: Завдяки новинкам у сфері IT та Штучного Інтелекту, ви дізнаєтесь, як автоматизувати більшу частину роботи з оптимізації, просування в соціальних мережах та цифровому маркетингу, щоб адаптувати свої стратегії під нові можливості та виклики.
7. Практичні вправи та проєкти: В ході курсу ви будете застосовувати отримані знання на практиці, щоб зміцнити свої навички та впевненість.
Що таке SMM та таргетована реклама простими словами?
Дані напрями — це невіднятні частини сучасного маркетингу. Його називають по-різному: інтернет-маркетинг, електронний маркетинг, діджитал-маркетинг, e-маркетинг, вірусний маркетинг та інше (назви вигадують маркетологи, для привернення уваги). Якщо говорити про маркетинг у двох словах, то це як гра у стратегії. Головна мета – витратити менше сил, грошей та часу, а отримати більше.
SMM – це маркетинг у соціальних мережах (розкрутка, просування чогось чи когось). Мета SMM загалом така сама, як і у будь-якого маркетингу — робити продукти та послуги популярними, залучати нових користувачів і не давати піти старим.
SMM-спеціаліст – це людина, яка займається розробкою стратегії просування та втілює її створенням цікавого контенту, спілкуванням з людьми та просуванням продуктів, послуг чи бренду у соціальних мережах та трохи за їх межами. Він допомагає бізнесу бути ближчими до своєї аудиторії, збільшувати впізнаваність, популярність.
Таргетована реклама – це реклама, яка показується лише певним людям: наприклад, за віком, де живуть і що їм подобається. На сьогодні це 80% усієї реклами в Інтернеті, у всіх соціальних мережах, пошукових системах, на сайтах, в онлайн-сервісах, мобільних додатках, програмах та іграх. Це невіднятний інструмент маркетингової стратегії, що допомагає прискорити просування, підвищити продажі, залучити нових користувачів тощо.
Кому потрібні SMM-фахівці та спеціалісти з таргетованої реклами?
SMM-щики та таргетологи потрібні всім, хто хоче зробити свій бізнес більш успішним та помітним. Ці професії дуже потрібні та добре оплачувані. Ви легко помітите сотні вакансій з пропозиціями про працевлаштування для SMM-фахівців, таргетологів, маркетологів. Це можуть бути компанії, приватні підприємці, блогери, які продають рекламні місця або товари або надають послуги. Фахівці в галузі SMM та інтернет-реклами допомагають бізнесу знаходити нових клієнтів, зміцнювати свій бренд, збільшувати аудиторію та продажі.
Багато фахівців не поспішають шукати роботу, а займаються власними проєктами. Сьогодні, завдяки Інтернету, для створення власного бізнесу не потрібні вагомі фінансові вкладення, а деякі напрями взагалі не вимагають вкладень коштів, достатньо знань та бажання.
Кому підійде безплатний онлайн курс таргетолога, SMM-спеціаліста від “UT content”?
Всім охочим, хто бажає дізнатися про це більше, спробувати себе, свої сили у цьому напрямі.
Всім, хто хоче не відставати від реальності, йти в ногу з часом і отримати додаткові навички, знання, можливо, щоб використовувати їх для просування кар’єрними сходами на своїй основній роботі, або працевлаштуватися на нову роботу.
Усім, хто задумався працювати та заробляти в Інтернеті.
Усім, хто вже має якийсь проєкт і хоче збільшити прибуток, знайти нові методи монетизації свого проєкту, розширити свій бізнес, отримати нових клієнтів, підвищити продаж тощо.
Усім, хто мріє відкрити свою власну справу, не важливо, в Інтернеті чи поза ним, оскільки сьогодні навіть офлайн бізнес використовує можливості Інтернету по максимуму для розширення, підвищення впізнаваності, залучення нових клієнтів.