Неймінг

Послуги неймінгу є невід’ємною частиною при організації бізнесу.

Завдання неймінгу — створити унікальну назву, логотип, гасло, власний стиль, бренд, враховуючи:

  • методики утворення слів у мові;
  • позиціонування та унікальна товарна пропозиція фірми або товару;
  • сприйняття імені на рівні асоціації певних звуків;
  • можливість добре запам’ятатися та однозначно ідентифікуватися у свідомості споживача з певним товаром/послугою;
  • зручність використання назви в рекламі;
  • можливість реєстрації назви як товарний знак;
  • та багато інших, не менш важливих параметрів.

Фірмова назва

Відкриваючи компанію чи створюючи власний бізнес, нехай навіть невеликий, багато хто запитує себе: — Як назвати?

У нашій країні 90% фірмових найменувань створюються підприємцями «швидко», внаслідок чого з’являються однойменні компанії, магазини, сайти тощо. Це вводе в оману покупців.

Найбільш поширені способи утворення багатьох фірмових найменувань:

  • використання в назві компаній прізвищ або імен власників;
  • використання в назві компаній абревіатур та скорочень, побудованих від слів, що описують рід діяльності компанії;
  • використання в назві компаній імена відомих міфологічних персонажів і т.д.

Зі всіх існуючих у “світі бізнесу” імен, фірмове найменування — найважливіше. UT content розробить назву вашого бізнесу, яка відповідає всім необхідним критеріям: унікальна, приємна у вимові, що запам’ятовується, охороняється законом.

Ми допоможемо вибрати фірмову назву, яка прослужить Вам багато років!

Назва торгової марки

Технології дозволяють різним виробникам випускати товари приблизно однієї якості, при цьому упаковка може бути схожою, і назва може бути однією і тією ж — якщо ім’я вчасно не було зареєстроване як словесний товарний знак (торгова марка).

Торгова марка — не що інше, як назва товару, послуги або компанії, що зарекомендувала себе на ринку. Торгова марка може існувати самостійно та бути активом компанії.

Вважають, що покупці звертають увагу насамперед на репутацію торгової марки. Носієм репутації може бути тільки та компанія або товар, назва якої юридично захищена та не може бути використана іншими.

Юридично захищена назва торгової марки — товару, послуги чи компанії заздалегідь страхує виробника від використання назви їхнього товару будь-ким.

Розробляючи назви торгових марок, UT content обов’язково враховує цей важливий аспект. Надані нами назви — це імена, придатні до реєстрації як товарний знак.

Досвід нашого творчого колективу допоможе створити та зареєструвати яскраву назву, тим самим назавжди виключаючи можливість появи двійників та клонів.

Назва доменного імені

Ми пропонуємо послуги у підборі та реєстрації доменного імені з унікальною назвою, використовуючи доступ до баз даних реєстраторів доменних імен.

Доменне ім’я (домен) – назва фірми/компанії/магазину/особистого блогу, лише в Інтернеті. Це не тільки індивідуальна назва, а й запорука успіху вашого інтернет-проєкту.

«Як же знайти те вільне, коротке, звучне, можливо, єдине ім’я (назву) домену?»

Відповідь може бути лише одна: довірте це нам. Наші фахівці володіють усією специфікою цього питання.

Підбір назви доменного імені, зазвичай, відбувається у межах розробки назви: фірмового найменування, товарного знака (торгової марки), рекламної акції.

Інтернет-технології стали частиною нашого життя. Що далі, то менше назв, які б яскраво описали діяльність компанії одним словом. А якщо і є, то воно, напевно, комусь вже належить та успішно використовується.

Зважаючи на це ми беремося за розробку доменних імен, які Ви без проблем зможете зареєструвати як ім’я сайту та торгової марки.

Якщо Вас зацікавила дана пропозиція – будь ласка, зв’яжіться з нами.

Замовити

Увійти

Зареєструватися

Скинути пароль

Будь ласка, введіть ваше ім'я користувача або ел. адресу, ви отримаєте лист з посиланням для скидання пароля.