Організація вашого сімейного і трудового життя досить складна для всіх. Однак, ті, хто працюють вдома, стикаються з особливими труднощами у збереженні своїх сімейних та робочих обов’язків на своїх законних місцях, оскільки ці дві сфери змішуються під одним дахом.
У кожної людини свій стиль та здатність до організації, тому підхід «один розмір для всіх» безумовно не працює. Однак ці ресурси охоплюють типи речей, які необхідно враховувати при організації роботи вдома.
Організація вашого часу
Час – дорогоцінний ресурс. Максимальне використання вашого часу шляхом виключення поїздок на роботу очолює список причин для роботи вдома для багатьох батьків, які працюють вдома. Тим не менш, зекономлений час в одному місці може бути витрачено в іншому, якщо ви не берете його під контроль.
Встановлення очікувань
Ефективне управління часом для батьків, які працюють вдома, починається зі створення деяких основних правил як для вашої родини, так і для вас самих. Одним із таких правил має бути – заздалегідь встановити робочий час. Це не дасть вам працювати надто багато або працювати надто мало, залежно від вашої схильності. Це приносить сімейний баланс, тому що всі знають, чого чекати.
Мінімізація відволікаючих факторів
Незалежно від того, наскільки добре ви дотримуєтеся своїх основних правил, ви відволікатиметеся працюючи вдома. Такі будні значно відрізнятимуться від тих, що проходять в офіс. Вивчення того, що вас відволікає та як справлятися з цим, дасть Вам можливість правильно організувати робочий процес, а це дуже важлива навичка.
Вибір календарної системи
Використовуйте календарну систему, якою можна поділитися з усіма членами сім’ї. Календар Google підійде особливо добре, тому що він безкоштовний, є у всіх гаджетах і кожен може отримати доступ до нього.
Для календаря, до якого має доступ кожен зі свого планшета, комп’ютера або смартфона, завжди має бути паперовий календар, що висить на кухні. На такому старомодному паперовому календарі, розташованому на видному місці, завжди помітний щотижневий розклад усіх подій.
Організація вашого простору
Коли ваше професійне та особисте життя відбувається в тому самому місці, вам потрібно подбати про те, щоб організувати цей фізичний простір таким чином, щоб це все сприяло продуктивності обох частин вашого життя.
Робоче місце
Виділений робочий простір необхідний усім, хто працює вдома. В ідеалі, ваш домашній офіс повинен бути кімнатою (з дверима), яка не використовується для будь-яких інших цілей. Більшість із нас, проте, просто не мають такого додаткового простору у наших будинках та квартирах. Тож доведеться йти на компроміс. Це може бути кут кімнати, спальні або їдальні, балкон зрештою. Важливо те, що саме цей простір призначений саме для однієї, єдиної мети – роботи. Встановлення ноутбука на кухонний стіл не вважається домашнім офісом!
Створіть простір для домашнього офісу з урахуванням своїх слабкостей, рутини та потреб вашої роботи та вашої родини. Вас легко відволікають діти, котрі борються за вашу увагу під час роботи? Виберіть місце далеко від ігрових місць. Ви намагаєтеся виконувати подвійний обов’язок, спостерігаючи за дітьми, поки ви працюєте? Розташуйте своє робоче місце поруч із ними. Для концентрації та зосередження використовуйте навушники з приємною музикою. Спостерігайте за дітьми, але захистіть себе від їх бурхливих емоцій та ігор.
Яку б область ви не вибрали для свого офісу, вам знадобиться щонайменше письмовий стіл, стілець, комп’ютер або ноутбук, а також кілька стелажів або інше місце для зберігання. Витратьте час, щоб зробити його привабливим, прикрасивши фотографіями чи пам’ятними речами так, як ви могли б розташуватись в офісі. Ви повинні насолоджуватися перебуванням у цьому просторі.
Не дозволяйте іншим використовувати простір, коли вас немає, і не використовуйте його самостійно для діяльності поза вашою професійною сферою. Не сплачуйте свої рахунки там та не заповнюйте форми для школи ваших дітей. Утримання цих професійних та особистих зобов’язань від злиття починається із підтримки окремих просторів.
Сімейний простір
Збереження цього робочого простору є окремим набагато простіше, якщо у вас добре організовані інші місця у вашому будинку. Створіть домашній інформаційний центр. Виберіть місце, де ви накопичуєте інформацію про сім’ю, наприклад, пошту, яка надходить, документи зі школи тощо.
Якщо ви використовуєте паперовий календар або щотижневий список подій, це те, що має бути. Якщо ваші діти навчаються у школі, зробіть ваше життя трохи простіше, якщо у них буде кошик для зберігання всіх паперів, які вони приносять додому зі школи. У вас також має бути окремий кошик для рахунків та інших документів.